2012. augusztus 29., szerda

6. Döntés.


-Hát apa és anya, nagyon sajnálom, de..ilyen könnyen nem fogtok megszabadulni tőlem.-mondtam röhögve.
-Szóval akkor jössz velünk?-kérdezte apu
-Igen! Már 16 éve arra várok, hogy normális család legyünk!-nevettem.-És már vannak is barátaim akik Londonban élnek.-mosolyogtam.
-Ez remek! Akkor holnap el is intézem a házzal kapcsolatos papírokat. És jövőhéten költözhetünk is.-mondta apu.
Megvacsoráztunk majd gyors felmentem a szobámba! Előhalásztam a pizsamámat, megengedtem egy forró fürdőt. Most csak ehhez volt kedvem, hogy üljek egy kád forró vízben, és gondolkodjak. 
Két hét múlva már Londonban fogok élni. De a fiúk turnéja még egy hónapig tart. Nem baj, addig majd megismerem a környéket legalább. Egy félóra elmélkedés után kiszálltam a vízből, megtörölköztem és bebújtam az ágyba. Gondoltam miért is ne, felnézek a netre. Facebookon rengeteg üzenet, jelölés, értesítés volt. Egy kettőbe beleolvastam, de legtöbb abból állt, hogy miért veszem el tőle Harryt. Inkább gyors ki is léptem. Twitteren rengetegen bekövettek, és posztoltak rólam. Képeket, véleményeket. Akik kedvesek voltak, és nem gyűlölködő üzeneteket írtak nekem, azokat visszakövettem. A többivel próbáltam nem foglalkozni.
Harry Styles :
@TaraSwan remélem jól döntesz. xx
Tara Swan:
@Harry_Styles hidd el jól döntöttem.xx
Aztán miután kiléptem, gondoltam megnézek egy két bulvár oldalt. Az elsőre amit a kereső kiadott rá is mentem. A főoldalon a saját arcommal találtam magam szemben, amint törlöm le Harry arcáról a csokifagyit. A cikk címe: "Harry Styles ismét randizik". Hát rámentem, elolvastam az egész cikket, majd a "további képek"-re kattintottam. Volt egy kép amikor a kocsiban ültünk, épp nevettem valamin, aztán a házuknál, később a mi házunk előtt, majd még a kávézóból is volt. Hogy ezek mindenhol ott vannak. Gyors bezártam minden ablakot, és kikapcsoltam a laptopot.
Felőlem aztán 1000 képet is közzé tehetnek az sem érdekelne. A lényeg, hogy mi tisztában vagyunk vele, mi van a háttérben. Ezen kívül bármit terjeszthetnek a hátam mögött, és tudom hogy nem igaz.
A telefonom sms hangjára kaptam fel a fejem. Harrytől jött:
Gondoltam jó éjszakát kívánok neked Tara! Aludj jól, holnap mindenképp beszélünk. Harry x
Visszaírtam neki gyorsan:
Én is jó éjszakát kívánok neked Harry! Aludj jól, és holnap megbeszélünk mindent. Tara xx
Megfogtam az ipodom, benyomtam 1-2 dalt, majd mosolyogva aludtam el. 
Reggel egy telefoncsörgésre keltem fel. Ismeretlen szám, de felvettem.
-Hallo! Itt Tara Swan.-nyögtem ki kómás hangon.
-Hallo! Itt meg Niall Horan.-röhögött.
-Á Niall! Szia! Mit szeretnél?-kérdeztem.
-Azon gondolkoztam, hogy nincs e kedved eljönni velem, még így a medencés buli előtt egy kicsit vásárolni, beszélgetni. Szeretnélek jobban megismerni.-mondta, elég határozatlan hangon.
-Remek ötlet, egy óra múlva indulhatunk is, ha neked jó?!
-Rendben, tökéletes. Akkor egy óra múlva.
Lediktáltam a címem, majd elköszöntünk. Elmentem reggelizni, meg összekészülni. Egy rövid farmernadrágot és egy virágos selyem toppot vettem fel, a hajamat lazán összekötöttem. Szépen sütött a nap, így felvettem a napszemüvegemet is. Az előszoba asztalon találtam egy papírt amire ez volt írva:
"Szia kicsim! Elmentünk apáddal elrendezni a ház papírjait, hagytam egy kis pénzt itt neked. Délután 3-ra érünk haza. Szép napot! Apa, Anya"
Legalább nem kell magyarázkodnom, hogy hova megyek, meg kivel. Dudaszót hallottam, felkaptam a kis táskámat, beletettem a pénztárcámat, aztán már futottam is ki a kocsihoz. 
-Szia! Hogy vagy?-kérdezte kedvesen. Megöleltük egymást aztán beszálltunk a kocsiba.
-Szia! Jó kedvem van, várom az esti bulit. És veled mi újság?-kérdeztem vissza.
-Megvagyok, ne vedd tolakodásnak, hogy elhívtalak, tényleg csak megszeretnélek ismerni jobban.-mondta
-Örülök, hogy elhívtál. Legalább nem unatkozok otthon.-mosolyogtam.
-Akkor örülök. Ott lesz mindenki, meg a barátnőjük is. Biztosan velük is majd jól kijössz.-mondta.Úgy érzem, hogy mi nagyon jóba leszünk. Tudom, hogy csak tegnap óta ismerjük egymást, de olyan mintha már ezer éve ismernélek-mosolygott.
-Én is teljesen így érzem. Még sosem volt úgy igazán rendes barátom, mindenki csak kihasznált.-szegeztem a tekintetem a földre.
-Nyugi! Itt senki sem fog kihasználni! Legalább is én nem fogom engedni.-mosolygott. Viszonoztam neki.
Aztán bekapcsolta a WMYB-t, és végig énekeltük a számot. Aztán még jött a Forever Young, a One Thing, és végül a kedvencem a Moments. Vele repült az idő, annyit nevettünk. Majd egy olyan egy óra múlva megálltunk a Nando's-nál. Niall kedvenc helye. Ő evett egy egész menüt, én csak egy fagyit ettem.
-Mit szólnál, ha elmennénk pár cuccot venni a bulira?-kérdezte.
-Remek ötlet, induljunk.-mosolyogtam.
Megálltunk a legközelebbi bevásárlóközpontban. Volt ott pár fotós, de nem foglalkoztunk velük. A boltban pár rajongó is odajött, Niall mindenkivel kedves volt, csináltak pár képet, autogrammot kértek. Majd egy kislány odajött hozzám és velem akart egy képet csinálni, mert, hogy szerinte nagyon aranyos vagyok Harryvel. Megcsináltuk a képet aztán mentünk is tovább.
-Ehhez hozzá kell szoknod ha velünk lógsz.-kacsintott.
-Ameddig mindenki ilyen aranyos, nem probléma.-mondtam.
-Na akkor gyere vegyünk pár cuccot.-mondta.
Vittünk egy bevásárlókocsit, szépen lassan toltam a polcok mellett. Egyszer csak Niall hirtelen felkapott aztán belerakott a kocsiba. Aztán így tolt végig az üzleten, közben dobált mindenféle hülyeséget a kosárba. My Little Pony-s poharakat tányért, és ehhez hasonló dolgokat. Sok kaját, meg persze egy két piát is. Kifizettük a cuccokat, aztán bepakoltuk a kocsiba. Hazafelé is gyorsan telt az út, megint énekeltünk, röhögtünk, szóval jól telt ez a délelőtt. Fél 1-re értem haza.
-Akkor olyan 4 körül jön érted Harry, hamarosan találkozunk. Addig is szia Tara!-mondta a kocsiból.
-Okés, vigyek valamit?-kérdeztem.
-Magadat.-kacsintott.
-Rendben.-röhögtem. Szia!
-Szia!-intett és már el is hajtott.
Bementem a házba, anyáék már itthon voltak.
-Hát ti meg? - kérdeztem.
-Hamar végeztünk a papírokkal. Amúgy mikor mutatod be a kis barátaidat?-kérdezősködött.
-Anya! Már megint leskelődtél? Egyébként, nyugi lesz rá alkalmad! Várj mutatok róluk képet.-mondtam.-Szóval ő itt Zayn, Niall, Louis, Liam és Harry.-soroltam.
-Most a szöszi volt itt?-kérdezte.
-Igen, Niall nagyon kedves, jó barát.-mondtam.
-De neked Harry tetszik igaz?-kérdezte.
-Honnan tudtad?-csodálkoztam.
-Hát tudod ahogy ránéztél, és máshogy mondod a nevét.-magyarázta.
-Ennyire látszik?-kérdeztem.
-Igen, de ez nem baj! Talán segít túl tenni ezt a Greges dolgot.-simította meg a hátam.
-Igen, talán! Mostanában már nem olyan rossz. És talán ez a lakhely változás is segíteni fog. És nem szakadok el tőlük sem.-mutattam a képre amin 5 fiú mosolygott rám.
-Na hagylak készülődni, de mindenképp szólj mielőtt elmész. -nyomott egy puszit az arcomra.
Hihetetlen, de annyira jó lesz végre anyáékkal élni! Tudom, hogy minden más velem egykorú srác legszívesebben megszabadulna a szüleitől, de én nagyon fogok örülni, hogy végre minden nap velük lehetek. 
Felnéztem a netre egy kicsit, és ezzel találtam magam szemben:
"Tara Swan, Harry Styles állítólagos barátnője gyorsan vált. Ma az egyik L.A-i bevásárlóközpontban Niall Horannal (aki mellesleg a One Direction másik tagja, és Harry Styles barátja) látták, nevetgélni, boldogan, akár egy szerelmes pár. Nem tudjuk miért szakítottak már is ?! Azért kislány eldönthetnéd már, hogy mit is akarsz. A brit szépfiút, vagy az írt. xoxo" .. és egy kép amin épp Niallel nevetgélünk, és a kocsiban ülök.
Nevetséges! Barátság már nem is létezik? Vagy mi? Inkább gyors ki is nyomtam a netet, készülődnöm kell. Próbáltam nem gondolni erre, de egészen 4-ig máson sem járt az agyam. Aztán meghallottam a duda szót. Gyors felkaptam a táskám, beledobtam a fürdőruhám, meg a törölközőm és a naptejemet. 
-Anya! Apa! Elmentem, kulcsot viszek, nem kell megvárni!-szóltam be a nappaliba.
-Rendben kicsim, érezd jól magad. Bármi van hívj!-jött oda anya.
Gyors elköszöntem tőlük, aztán már rohantam is ki a kapun. Már annyira akartam látni Harryt. Az autónak támaszkodva várt, lehajtott fejjel. A földet nézte és a lábával rugdosta a kavicsokat, amik a feljárónkon hevert. Látszott rajta, hogy valami nyomja a szívét.
-Szia Harry!-nyomtam egy hatalmas puszit az arcára.
-Szia Tara! Valamiről beszélnünk kell..

a folytatáshoz 5 komi kell!!
xx



5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ismét és szerintem nem csak én vagyok ezzel így!:DD
    Remélem majd minél hamarabb lesz a folytatás!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sziasztok! elfelejtettem odairni, hogy beneveztem a blogom, egy onde directionos blogversenybe és szeretném ha ezt megtennétek:
      először lájk ezt :

      http://www.facebook.com/pages/One-Direction-HUN/256207541162016

      utána meg ezt :

      http://www.facebook.com/photo.php?fbid=292440580872045&set=a.291735647609205.62949.256207541162016&type=3&theater
      nagyon sokat jelentene, nektek csak egy lájk.. :)
      előre is köszönöm xx

      Törlés
  2. nagyon jó lett... remélem nem vesznek össze *-*
    Várom a kövit...

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetsszik ez a rész csak ugy mint a többi *.* kiváncsi vagyok mi lesz itt még :) hamar ozzd a kövit :))))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó énis remélem h nem vesznek össze itt az 5. komi na gyorsan hozzd a következőt!! :DDD

    VálaszTörlés