2012. szeptember 1., szombat

Első díj.


Akitől kaptam:http://felhokkozt.blogspot.hu/
Kérdéseim:
1. Mióta blogolsz? hát ez kicsit bonyolúlt,van olyan 3 éve is hogy az első blogomat kezdtem, de igazából olyan 1 éve csinálom rendesen :), ezt a történeteset pedig csak most nemrég kezdtem :)
2. Mi ösztönzött erre? mindenki képzelődik ezt azt, hogy milyen jó lenne, ha ez történne velünk. stb, meg olvastam pár ilyen blogot, és megtetszett :)
3. Ha történeteket írsz: van valóság alapja?örülnék ha lenne valóság alapja, de sajnos ez csak kitaláció.:/
4. Kedvenc könyved? Piros mint a vér, fehér mint a tej (nem vámpíros)
5. Mit szeretsz csinálni szabadidődben? haverokkal lógni, blogolni, olvasni, zenét hallgatni.
6. Az olvasóid tudják ki vagy, vagy névtelenül bloggolsz? van aki tudja, de legtöbben szerintem csak 'iloveyoudoyouloveme' néven ismernek.
7. Miért szereted a nyarat? már vége van sajnos, de szeretem a kötetlen dolgokat, ilyenkor tényleg azt csinál az ember amit csak akar :) s jó az idő.
8. Hányadikba mész? 11-be :):$
9. Van más ismerősödnek is blogja? nem tudok róla..
10. Szeretsz saját dolgokat megosztani az oldaladon? Ha igen, az azokra való negatív  visszajelzés mennyire zavar meg? igen szeretek, szeretem ha sok visszajelzést kapok, mert akkor tudom igazán, hogy jó irányba haladok e, minden véleményt örömmel fogadok, azt is ha valakinek nem tetszik amit csinálok, próbálok úgy írni hogy mindenkinek megfelelő legyen, de persze ez lehetetlen.
11. Volt már olyan, hogy abba akartad hagyni a bloggolást? Ha igen, abba is hagytad?? igen volt, volt amikor már nem tudtam miről írni, fél évig nem is nyúltam hozzá, de most újra itt vagyok.


11 dolog rólam:
~1: Barna hajam és szemem van.
~2: régebben nagy Twilight fan voltam.
~3: Harry Styles a férjem.:)
~4: egyszer eljutok egy One Direction koncertre
~5: imádom a pizzát.
~6: van fogszabályzóm
~7: twitter: @pattikossuth
~8: hobbim a vásárlás olvasás
~9: szeretnék megtanulni gitározni
~10: későbbiekben Amerikában, Angliában szeretnék fényképészként dolgozni
~11: utálom a kétszínű embereket.


és a 11 kérdés tőlem: 
1: Mióta blogolsz?
2: Mi okból kezdtél el blogolni?
3: Elfogadod a negatív kritikákat is?
4: Szereted a One Direction? Ha nem akkor miért nem?
5: mi a legnagyobb álmod?
6: Volt már olyan vágyad ami valóra vált?
7: Mit szeretsz csinálni szabadidődben?
8: tetszik a történet amit elkezdtem?
9: kedvenc blogod?
10:kedvenc idézet?
11:milyen zenét hallgatsz?

11 kijelöltem: 
www.mylifewithonedirection.blogspot.com
www.iwannasaveyourheartforever.blogspot.com
www.ifthislove.blogspot.com
www.awekinginwonderland.blogspot.com
www.i3onedirection.blogspot.com
www.lennekahangod.blogspot.com
www.justbeyourself1d.blogspot.hu/
www.kis-angyal.blogspot.com
http://kitalalt-tortenetem.blogger.hu
http://one-direction-source.blogspot.hu/
http://onedirectiondetty.blogspot.hu/

fontos küldd tovább:D
xx


1 megjegyzés: