2012. október 6., szombat

14. Újra együtt..


http://www.youtube.com/watch?v=SGuAWoPDgIw
Reggel nyolcnál tovább nem igazán tudtam aludni. Délig még volt négy órám. Lementem megreggelizni, de ma anya és apa is dolgozni mentek már, így egyedül voltam otthon. Írtam nekik egy üzenetet:
"Anya, apa ma jönnek haza a fiúk. Lehet későn jövök, ne várjatok meg. Tara x"
Összedobtam egy reggelit magamnak, meg csináltam egy teát. Kilenc körül felmentem a szobámba, kinyitottam minden ablakot, hogy kiszellőzzön az egész szobám. Egy egész órát töprengtem, hogy mit is vegyek fel. Végül egy fehér, kicsit feszülős csipke felsőnél, és egy rövidnadrágot választottam, mivel az idő ma nagyon jó. A hajamat megmostam, kivasaltam és a fejem tetejére raktam egy laza kontyba. Felvettem a kedvenc nyakláncomat, és a fehér conversem. Tizenegykor már készen is voltam. Felnéztem netre, de semmi nem fogott meg, szinte mindenhol azt olvastam, hogy ma hazatér a Brit banda, így még jobban izgulni kezdtem. Inkább lementem tévézni a nappaliba. Egyre jobban görcsölt a hasam, nem tudom miért izgultam ennyire, még a kezeim is remegtek. Tizenkettő előtt tíz perccel Sel kopogott, és indultunk is, mert Niall tegnap megkért, hogy hozzak neki a repülőtérre kaját a Nando's-ból. Így út közben bementünk, és egy nagy táskával jöttünk ki. Még jobban izgatott lettem, már csak fél óra és itt esz velem.
-Jól vagy?-kérdezte Sel,
-Persze, csak izgulok-mondtam a kezemet tördelve.
-Komolyan kíváncsi vagyok már a barátaidra, ha ennyire izgulsz miattuk.-nevetett.
Az utat elég csendesen töltöttük, ilyen nem nagyon fordult elő az elmúlt napokban. Nem tudom Sel mit olvasott le az arcomról, de örültem neki, hogy nem szedte ki belőlem. Izgultam, hogy végre újra láthatom őket, de főleg Harryt. És a miatt is, hogy sel mit reagál amikor majd megtudja, hogy kik is a barátaim. Háromnegyed egykor leparkoltunk, Sel azt mondta, hogy megvár a parkolóban, úgyis el kell intéznie pár telefont. Én pedig görccsel a hasamban indultam a repülőtér bejárata felé. Rengeteg fotós volt a váróteremben, próbáltam észrevétlenül megbújni mögöttük, eredménytelenül. Tíz perc múlva bemondták, hogy a NewYorki járat leszállt. Nagy felhajtás volt, mindenki készenlétben várt, hogy lekapják a pillanatot mikor belépnek az ajtón. Feszült csend lett, majd először Zayn Loui Liam Niall és Harry is belépett. A szívverésem felgyorsult, hét testőr védte őket oldalról, mert elég nagy volt a tömeg.  Mikor észrevettek, egyenesen felém jöttek.
-Hiányoztál!-súgta a fülembe Niall, és a fejét a nyakamba fúrta.
-Nekem is.-válaszoltam.
Szépen sorjában mindenkit megölelgettem, és körém álltak.
-Na jól van, most már az enyém.-furakodott oda Harry.
Szorosan magához húzott és ott mindenki előtt hosszan megcsókolt. A teremben tapsolni kezdtek. A görcs helyére, újra pillangók költöztek. Éreztem, hogy a világban ismét minden a helyére kerül. Végre itt van mellettem a másik felem. Miután ajkunk szétvált, egymásra mosolyogtunk, ez hiányzott nekem annyira. Harry megfogta a kezem, majd elindultunk a kijárat felé. Zayn és Loui Elenorral ment. Igazából nagyon hiányzott ő is, de az elmúlt héten mindig fotózásokra mászkált, így nem tudtunk találkozni. Majd most bepótoljuk. Én pedig Niallel Liammel és Harryvel Sel felé indultunk. Amikor közelebb értünk Niall és Liam elkezdtek rohanni Sel felé, mert autogrammot akartak kérni. Sel arcán látszott, hogy kicsit kiakad. De most, hogy ott volt Harry, és fogta a kezem, nem tudott ez sem felzaklatni. Mi is lassan odaértünk a kocsi mellé, Liam és Niall körbevették Selt. És mivel Selnek fogalma sem volt kit hogy hívnak, bemutatkoztak egymásnak.
-Tara, ez most komolyn?-nézett rám.-Azt mondtad nem ismered őket, ahhoz képest a göndörrel jársz.-mutatott ránk.
-Srácok ő itt Sel a barátnőm.-kezdtem kedvesen.-Egyébként azért nem mondtam el, hogy adj nekik egy esélyt, hogy jobban megismerd őket.-mosolyogtam.
Harry odalépett hozzá.-
-Szia! Harry Styles vagyok. Örülök, hogy megismerhetlek végre. Tara már sokat mesélt rólad, és gratulálok az eredményeidért.-mondta.
-Tara, komolyan ő a barátnőd? És Harry te erről tudtál?-csodálkozott Niall.
-Igen.-válaszoltuk együtt Harryvel.
-Szóval a bemutatkozásnál tartottunk.-forgatta a szemét Sel.
Mindenki mindenkinek bemutatkozott. Vicces volt, ahogy Liam és Niall bemutatkoztak egymásnak, jót nevettünk, még Sel is. Aztán beszálltunk a kocsiba és elindultunk a 1D ház felé, bár útközben Niall kérésére meg kellett állni egy Nando's-nál. Nem tudom, hogy hogyan fér be ennyi kaja egy ekkora testbe.
-Legközelebbi Nando's-nál találkozunk.-üvöltötte Niall.
Mindenki jót nevetett. Niall előre ült Sel mellé, Liam Harry mellet ült, én pedig Sel mögött és Harry mellett. Amint láttam Niall és Sel jól elvolt. Én Harrynek dőltem, ő pedig átkarolt. Negyed órán belül már a Nando's-ban ültünk, mindenki falta a kaját. Én inkább Harryt. Nagyon nem figyeltem oda mi is történik körülöttem, inkább Harryvel voltam elfoglalva. A parkolóba menet a fiúk kicsit előre mentek, így végre tudtam Sel-el beszélni egy kicsit.
-Mikor indulsz?-néztem rá.
-Hétfőn.-válaszolta.
-És vissza?-csodálkoztam, nem számítottam, hogy ilyen hamar megy is.
-1 hét.-vágott kicsit fájdalmas arcot.
-Nem olyan gáz.-mosolyogtam rá. -Mi két nappal később érünk haza Párizsból.-mondtam lelkesen.
-Ki megy Párizsba?-nézett ránk Niall.
-Tara és én.-mosolygott Harry, majd oda húzott magához.
-Nem hiszem el, még csak most értünk haza, de ti már húztok is el, nélkülünk.-háborgott Niall.
-Niall! Még itthon leszünk öt napot.-simítottam meg a vállát.
-Ez akkor sem igazságos, én miért nem mehetek?-csapta ki a hisztit.
-Na gyerekeskedj, inkább egyél.-nevettem, mert mind két kezében ott volt egy-egy csirkecomb (?).
-Na induljunk, de Niall most nem ülsz mellém.-nézett Sel Niallre.
Végül is az út hátralévő részében Niall ismét elől ült Sel mellett, és amint láttam kicsit kiakasztotta. A hosszú utazás miatt Harry bealudt a vállamon. Édes volt. Liam végig navigálta az utat, így könnyen odataláltunk a házhoz. Egy erdő közepén állt a ház. Teljesen védve a külvilágtól, így itt nyugodtan tudtak bármit is csinálni. Barna színű volt és hatalmas ablakokkal rendelkezett. A háztól nem messze egy tó is volt a közepében pedig egy nyári kiülő, és tűzrakó hely.
gyengéden megpusziltam Harry arcát, amitől egyszerre fel is ébredt.
-Megérkeztünk.-súgtam neki.
Mindenki kiszállt az autóból, kiszedtük a bőröndöket hátulról, a fiúk már be is rohantak.
-Nekem indulnom kell pakolni.-mondta Sel.
-Este hívlak.-válaszolta.
Megvártam míg elhajt aztán én is a ház felé vettem az irányt.
Belül még szebb volt, mint amire számítottam. A legelső amit megláttam, egy hatalmas kanapé, szerintem akár egy egész focicsapat is kényelmesen elfért volna rajta. Szemben pedig egy tévé volt, az is a legnagyobb,és gondolom a legújabb is. Tovább mentem, a konya is hatalmas volt, két hűtő(!), gondolom Niall miatt. A nappaliból pedig ki lehetett menni hátra az erdőbe. Hallottam fentről, hogy a fiúk nevetnek, így elindultam felfelé a lépcsőn. Közben Elenorba botlottam.
-Tara, olyan régen voltunk együtt, mit szólnál, ha holnap rendeznénk egy "Üdv újra itthon" partyt a fiúknak?-kérdezte lelkesen.
-Jó ötlet, benne vagyok. Akkor szólok is Sel-nek.-vettem elő a telefonom.
A harmadik csörgésre fel is vette.
-Szia Sel!-szóltam bele.-Holnap bulit rendezünk, és szívesen látnánk, szóval jelenésed van.-mondtam mosolyogva.
-Muszáj?-kérdezte.
-Igen, muszáj.-vágtam rá.
-Legyen, de edzésre kell mennem reggel.-mondta.
-Megoldod.-vágtam rá. És még mielőtt kifogást találhatott volna rányomtam a telefont.
-Na jön?-kérdezte El.
-Persze.-kacsintottam.
-Akkor újságoljuk el a fiúknak.-indultunk felfelé.
Felmentem az emeletre, a jobbra vezető folyosón volt Zayn, Loui és Niall szobája és még egy fürdőszoba. Bal oldalon pedig Harry és Liam szobája, meg egy vendégszoba.
Benyitottam Harryhez, aki épp az ágyon feküdt. Amint látta, hogy én vagyok felült és odasétált mellém. Megölelt aztán hirtelen felkapott és az ágyba dobott. Rám ugrott és elkezdett csikizni, és össze vissza sikítottam amikor kinyílt az ajtó, és Niall nézett be rajta.
-Ó, bocsi, nem akartam megzavarni semmit.-kezdte becsukni az ajtót, de én utána szóltam.
-Nem zavartál meg semmit.-szóltam utána.
-Rendben, csak azt akartam kérdezni, hogy Sel hol van?-mondta.
-Hazament, pakol, mert hétfőn indul.-mondtam neki.
-Ó, köszi.-majd ki is ment.
Ránéztem Harryre, ő csak mosolygott meg rázta a fejét. Aztán odament a bőröndjéhez majd kivett egy táskát és odanyújtotta nekem. Meglepődtem, mert nem igazán számítottam ajándékra, hisz nem volt sok ideje. Még jó, hogy amikor anyával bevásároltunk találtam neki én is neki valamit. Szóval kinyitottam a csomagot, és nem hittem a szememnek..Egy bögre  volt benne, amire az volt ráírva , hogy "Good Morning Beautiful". Én is ilyet vettem neki, csak "Good Morning Handsome" felirattal.
-Mikor megláttam, egyből rád gondoltam, így nem hagyhattam ott.-csókolt meg.
Még mindig csak néztem magam elé, nem hittem a szememnek.
-Jaj, nem tetszik? -hajtotta le édesen a fejét.
-Dehogy is. Nagyon édes, hogy rám gondoltál, nagyon tetszik.-húztam magamhoz.-Én is vettem neked valamit.-kacsintottam rá.-Csodálkozni fogsz.
-Nem kellett volna.-ölelt meg.
Mivel Harry elég fáradt volt, így este kilencig pihentünk az ágyon, tévéztünk, bár igazából egymással voltunk elfoglalva. A tévé csak háttérzajnak volt bekapcsolva. Később a tanácsomra kipakolta a bőröndjét, aztán tíz körül még volt ereje, bár mondta, hogy felhívom apu, hogy vigyen haza. Ő ragaszkodott hozzá, hogy ő vigyen haza. Tetszett neki az új házunk, most csak egy fél órára vagyunk egymástól. Felmentünk a szobámba , anyáék már aludtak.
-Szóval ne lepődj meg azon amit tőlem kapsz. Én is rád gondoltam, amikor megláttam. -vettem elő a fiókomból a táskát amibe beleraktam.
Kivette és elmosolyodott.

-Hát mi tényleg egymásnak vagyunk teremtve.-nyomott egy puszit a homlokomra. Kicsit pelepirultam.
-Látom a szemeden, hogy fáradt vagy, mindjárt elalszol. Indulj csak el haza.-öleltem meg.
-La akarsz rázni?-hajtotta le a fejét.
-Dehogy is te bolond.-nevettem.-Holnap úgyis együtt leszük a bulin.
-Buli?-el is felejtettem mondani neki.
-Jaj, el is felejtettem, El-el kitaláltuk, hogy holnap rendezünk egy "Újra itthon" partit-mosolyogtam.
-Jó, hogy nekem is elmondtad.-játszotta a a durcát.
Elkezdtem puszilgatni, amire persze megenyhült. Még tíz percet búcsúztunk az ajtóban, de aztán mondtam neki, hogy most már tényleg menjen.
Megvártam amíg már nem láttam a fényszórókat, és csak akkor vettem észre, hogy milyen hideg is van.
Felmentem a szobámba, aztán megláttam a bögrét amit tőle kaptam, és elmosolyodtam. Az víz hangzott a fejemben amit Harry mondott nemrég "Mi tényleg egymásnak vagyunk teremtve". Akaratok ellenére is elmosolyodtam, és melegség járt át. Ledobtam a ruhám és vettem egy meleg zuhanyt. Minden porcikámat átjárta  a melegség. Így kellemesen és végre boldogan hajtottam álomra a fejem.

Másnap reggel ránéztem a telefonomra, kilenc óra volt. Két üzenet jött, az egyik Seltől "Nincs kedvem mégsem".. Aha, akkor majd csinálok kedvet neki, személyesen keresem fel és magam ráncigálom oda ha kell. A másik üzenet pedig Harrytől:
"Szia szépség! Ma ha nem gond akkor összefutok egypár barátommal, este a bulin találkozunk. Szeretlek xx"
Hát az igazat megvallva nem örültem a hírnek, de nem sajátíthatom ki magamnak, így tudomásul vettem. Este úgyis csak az enyém. Apa ma tízkor indult munkába, így megkértem, hogy útközben dobjon ki Sel-nél, úgyis útba esik. A ház elől küldtem Sel-nek egy sms-t , hogy "itt vagyok, érted jöttem ;)". Fél perc múlva már nyitotta is az ajtót.
-Minek köszönhetem a látogatást?-nézett rám.
-Nincs kedved? Akkor majd én csinálok!.-mosolyogtam rá.
Tíz percig beszéltem neki, hogy miért kell jönnie. Aztán végül belátta, hogy nincs más választása, jön és kész. Jó vagyok a meggyőzésben. Úgy gondoltunk, hogy nem megyünk üres kézzel, így elmentünk bevásárolni az esti bulira. Piát nem kell vinni, arról mindig Zayn gondoskodik, így mi csak rágcsálnivalót bettünk, két nagy lampiont papír tányért meg poharakat.
Az egyik kirakatban megláttam egy ruhát amibe azonnal beleszerettem. Beráncigáltam magammal Selt is. Végül, igen ő is talált magának egyet, így mind a kettőnknek megvan miben megyünk az esti bulira.
 (az enyém)
(Sel -é)







Sel mondta, hogy ne menjek haza, hanem készüljük össze nála és menjünk együtt hatra a házhoz. Jó ötletnek tűnt, ezért dobtam anyunak egy sms-t, hogy a buli előtt már nem megyek haza, és ne várjanak meg. A szüleim e téren elég engedékenyek, mivel Harrynek sikerült segítenie továbblépnem, és a betöréses ügy óta rendeződött minden, így teljesen megbíznak benne. És persze bennem is, tudták, hogy nem csinálok semmi hülyeséget.  Készülődés közben eszembe jutott, hogy megkérdezem Selt, hogy milyen suliba jár, esetleg én is oda iratkoznék be.
-Sel amúgy te milyen suliba jársz?-kérdeztem.
-Igazából valamikor magántanuló vagyok, de amikor csak időm van bejárok az órákra.-mondta.-Egyébként egy magánsuliba járok, bent van a városban. Jó iskola, te választhatod ki mit szeretnél tanulni, vannak szakkörök amik közül lehet választani.-magyarázta.
-Ez tök jól hangzik.-tényleg nagyon tetszett.
-És te már tudod, hogy hova fogsz járni?-kérdezte.
-Igazából nem, de eléggé megtetszett amit te mondtál. Valamikor megtudnám nézni a sulit.?-kérdeztem.
-Amikor visszajössz Párizsból, megmutatom neked, rendben?-kérdezte.
-Az jó lenne.-mosolyogtam. Talán ez a pont is ki lesz pipálva.
Fél hatkor indultunk el. Mikor odaértünk már senki sem volt kint, gondolom már mindenki bent van, így mi is bekopogtunk. Loui nyitott ajtót.
-Tegnap úgy eltűntél, hogy elköszönni sem tudtam.-mondta miközben megölelte Selt.
-Na szép. Nekem már nem is örülsz.-csináltam a sértődöttet.
-Dehogy is nem!-mondta, és még a levegőt is kiszorította belőlem.
Bementünk, a cuccokat odanyomta Zaynnel, aki egy puszival viszonozta kedvességem. Niallt megöleletem, ahogy Liamet is. Szememmel Harryt kerestem az egyik sarokban ücsörgött a telefonját babrálva. Odamentem hozzá és leültem mellé.
-Szia.-puszilt meg.
-Szia! Van valami gond, vagy miért ücsörögsz itt egymagadban?-kérdeztem.
-Semmi nagy dolog, csak olvastam a twittert, és van egy pár...-megakadt.-vagyis..jó pár gyűlölködő üzenet..-hajtotta le a fejét. Láttam rajta, hogy tényleg megviselte.
-Figyelj, tudom, hogy rossz olvasni magadról olyan dolgokat, ami nem esik jól, de próbálj meg nem foglalkozni velük. Csak féltékenyek ennyi. Nem is ismernek.-simítottam meg a hátát.
-Próbáltam. De én mindig is olyan ember maradok aki azzal foglalkozik, hogy ki mit gondol róla, és ezt te is tudod. Annyira irigyellek azért, hogy nem is foglalkozol más véleményével. Annyira eredeti vagy. -puszilta meg a számat.
-Na gyere, és ne emészd magad itt, van ennél sokkal jobb elfoglaltság is.-húztam fel a földről.
-Köszönöm.-súgta a fülembe.
Tíz perce a többiekkel beszélgettünk, meg elkezdtük a bulit. Nekem is öntött Zayn egy malibut. Aztán mindenki ordibálásra lett figyelmes..

12 KOMI ÉS KÖVI XX









16 megjegyzés:

  1. Juuj de jo lett *-* :)))<3. Kiváncsi agyok ki kiabált kivel ;)). Várom a kövit <3

    VálaszTörlés
  2. úhh kövit de nekem van egy tippem h ki kiabált kivel de kövit gyorsan :D <3 *-*

    VálaszTörlés
  3. gyorsaaaaaan!! mindenki komizzon!! kell kövi rééész!!:)

    nagyon jóóó*--------*

    VálaszTörlés
  4. Szioo.
    Most talaltam ra erre a blogra es nagyon tetszik.*-*
    remelem hamar lesz folytatas;)


    xoxo

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. haha :) csak egyszer számolom :)) méég 3 kell :) x

      Törlés
  6. Jujj naon tetszik Kövit:)))

    VálaszTörlés
  7. Egyik barátnőm ajánlótta s naon jó:)))

    VálaszTörlés