2012. október 20., szombat

16. Párizs


Amint átléptem a küszöbön Niallel találtam magam szemben. Nem gondoltam, hogy ilyen feszült lesz köztünk a levegő. Éreztem a tekintetében, hogy mindent megbánt, meg , hogy sajnálja a történteket, de ahányszor ránéztem mindig elfordult.
Délben végül indulnunk kellett. Mindenkit egyesével megöleltem, Niallt is. Nem bírtam volna úgy elmenni, hogy nem köszönök el tőle. Az ölelésünk igaz elég erőltetettre sikerült, mintha nem is akarnánk.
-Aztán csak okosan haver!-kacsintott Loui Harryre.
-Tudod, hogy mindig az vagyok!.-nevettek össze.
Beszálltunk a kocsiba, még összenéztem Niallel mikor elindultunk. Szomorúnak tűnt, bevallom és is kicsit az voltam. Sajnálom, hogy így megyünk el, de amint haza érünk ki kell békülnünk mert ez nem mehet így tovább.
-Tara, van valami baj?-fürkészte Harry az arcom.
-Nem, csak elbambultam.-akartam kimagyarázni magam.
-Ha Niall miatt van, akkor hidd el minden jó lesz. Szerintem már százszor megbánta amit tett.-adott egy puszit. Én csak bólintottam. Berakott egy Arctic Monkey cd-t. Mind ketten szeretjük ezt a bandát. Épp a R U Mine? című szám jött, végig énekelte, aztán végül és is elkezdtem. A reptérig meglehetősen jó kedvem lett. Becsekkoltunk , aztán megkezdtük a beszállást. Az ablak mellett kaptam helyet. Kényelmesen elhelyezkedtünk, majd bemondták, hogy a felszállást megkezdjük, csatoljuk be az öveinket. Miután beállt a megfelelő magasságba odabújtam Harryhez, ő pedig megölelt.
-Mióta várom már ezt a pillanatot.-suttogta a hajamba.
-Elhiheted én is!-válaszoltam mosolyogva.
nyomott egy puszit a számra, aztán közösen hallgattuk a zenét egészen a leszállásig.
Mikor végre leszállt a gép a bérelt kocsihoz mentünk, ami a reptér előtt várt ránk. Egy Audi A8-as. WOW!  Bent bőr ülés voltak, az ablakok pedig sötétítettek, aminek bevallom nagyon örültem, így nem leszünk olyan feltűnőek. A bőröndjeinket beraktuk hátra, majd teljesen feltűnés nélkül , szerencsére, elindultunk a hotel felé. Tátva maradt a szám, amikor egy öt csillagos luxus hotel előtt álltunk meg.
-Na hogy tetszik?-kérdezte Harry, miközben leállította a motort.
-Pazar.-csak ennyit tudtam reagálni.
-Akkor, gyere nézzük meg belülről is.-nyitotta ki az ajtót. Követtem a példáját.
Két londiner várt ránk, az egyik a csomagjainkat vitte fel a szobánkba, a másik pedig az autót a mélygarázsba. Együtt léptünk be a fő kapun, Harry az információs pulthoz ment.
-Jó napot! Harry Styles névre foglaltam egy szobát, két személyre és hat éjszakára.
-Jó napot! Egy pillanat, máris nézem.-kattintgatott a gépén.-Á, meg is van! tessék itt a kulcs az 1569-es lakosztályhoz.
-Köszönöm, viszont látásra.-köszönt el, majd odajött hozzám.-A lakosztály készen áll Milédi.-adott egy puszit az oromra.
-Lakosztály?-csodálkoztam.
-Neked a legjobbat.-ölelt meg. Aztán a lift felé indultunk, ami egyenesen a lakosztályba vitt minket.
Amint beléptem csodás látvány tárult elém. Hatalmas tér, a nappaliban egy kanapé és egy tévé. Volt egy kép polc, meg rakodó hely. Szemben az ajtóval pedig egy hatalmas ablaküveg, ahonnan a kilátás az Eiffel toronyra nyílik.

-Csodás a kilátás.-léptem az ablakhoz.
-örülök, hogy tetszik.-nyomott egy puszit az arcomra. Én pedig felé fordúltam és hosszan megcsókoltam.
-Köszönöm.-súgtam a szájába.
-Ne viccelj, ennyit most már megérdemeltünk.-mosolygott.
-Gyere nézzük meg a hálószobát is.-húztam magam után.
Az még jobban tetszett. Hatalmas ágy, mind két oldalán egy-egy éjjeli szekrény, az ággyal szemben pedig egy hatalmas tolóajtós szekrény.
-Nem vagy éhes?-nézett rám Harry, miközben a ruháimat rendezgettem.
-Most, hogy mondod, egy kicsit megéheztem.-mosolyogtam vissza.
-Akkor gyere, menjünk le az ebédlőbe.-ölelt meg hátulról.
-Egy pillanat, csak ezeket még a helyére rakom.-emeltem ki két pulcsit a táskámból.
Harry kikapta a kezemből és ráhajította az ágyamra, majd felkapott és a lift felé cipelt.
-Hééé! Tegyél le.-kapálóztam.
Végül a liftben letett, mert egy kicsit furcsán festettünk volna az étteremben így. Kézen fogva szálltunk ki a liftből , mire páran fel is figyeltek ránk. Svédasztalos vacsora volt, Harry körülbelül mindent végigkóstolt, én egy csirke húsos salátát ettem joghurtos öntettel. Volt pár rajongó is természetesen, így a vacsora után kiosztottunk pár képet is.
Ezután visszaindultunk a szobánkba. Mind a ketten fáradtak voltunk, így gyors megfürödtünk és be is bújtunk az ágyba. A film közepén megint elnyomott az álom.
Reggel arra ébredtem, hogy Harry nincs mellettem. Gondoltam csak elugrott valamiért, vagy valami elintézni való dolga akadt. Igazam is lett, fél óra múlva belépett egy egész kocsi reggelivel.
-Jó reggelt.-jött oda, és édesen megcsókolt.
-Neked is.-mosolyogtam rá.-Mi finomat hoztál?-érdeklődtem.
-Nem tudtam mit szeretnél enni, így mindenből hoztam.-tolta beljebb a kocsit.
Végül egy tál tejberizst ettem kakaóval, Harry pedig az összes virslit sajttal.
-Ez jól esett.-simogatta meg a hasát.
-Egyet értek.-mondtam.
-Mihez van kedved ma?-kérdezte.
-Szép az idő, szerintem menjünk ki valamerre. Mit szólsz hozzá?-kérdeztem
-Disneyland?-nézett rám.
-Ú, az jó lenne.-mosolyodtam el.
-Akkor meg is van a mai program.-nyomott egy puszit a homlokomra.
-Akkor én megyek és készülődök is.-indultam a szoba felé.
Épp a ruháim közül válogattam egy szál melltartóba, meg egy pizsama nadrágba, mikor Harry bejött utánam. nem zavartatta magát, leült velem szemben lévő fotelbe és onnan nézett.
-Mi olyan érdekes?-nevettem.
-gyönyörű vagy..tudod?!-állt fel és jött közelebb. Az igazat megvallva kicsit zavarban voltam, hogy így lát. Egyre közelebb kerül hozzám. Majd félre húzta a hajamat, és elkezdte puszilgatni a nyakamat. Teljesen kirázott a hideg, erre ő aranyosan felnevetett. Megfordultam , lábujjhegyre álltam és megpusziltam.  Végül közös döntés alapján egy balerina cipőt, egy sötét farmert és egy fehér csipkés blúzt vettem fel. Magammal vittem a kabátomat, ha esetleg hidegebb lenne. A hotel előtt várt minket az autó, mivel Harry szereti elintézni saját maga a dolgait. Nem engedi, hogy más vezessen. A Disneyland-is fél óra volt az út. A parkolóban természetesen páran felismertek, így itt sem úsztuk meg a dolgot. Miután végre kitisztult a terep, felvettük a napszemüvegünket és a pénztár felé indultunk.
-Jó napot! Két egész napos jegyet kérnék.-mondta Harry.
-Itt is van.-nyújtotta a nő.
És végre elkezdődhetett a szórakozás. Tényleg mindenre felültünk amit csak láttunk. Örültem, hogy Harry is annyira élvezi ezt az egészet, mint én. Dél körül mind a ketten megéheztünk, ezért beültünk egy kisebb étterembe. Harry természetesen Tacot evett, én egy kis hawaii pizzánál döntöttem. Páran itt is odajöttek képért, de hamar békén is hagytak. Az ebédelés után tovább indultunk. Természetesen rengeteg képet csináltam a mai napról is. Olyan hat óra körül hagytuk el  a parkot. Vacsorázni ismét a hotel éttermébe mentünk. Fárasztó nap volt, az egyszer biztos, de Harry kibérelte nekünk estére az egész uszodát, így még nem ért véget a nap.
Lemostam azt a kicsi sminket is amit még reggel tettem fel. Felvettem a bikinimet , meg magamra tekertem egy törölközőt. Harryn egy hawaii mintás úszónadrág volt. Jól nézett ki, az biztos, nem sok kellett volna ahhoz, hogy rámásszak, bevallom. Az uszoda a földszinten volt egy másik épületben. Szerencsére ilyenkor a legtöbb vendég a bárban van, sikerült feltűnés nélkül lemenni. A medence mellett végig kicsi gyertyák égtek szív alakban, bevilágították az egész teret. Szóhoz sem tudtam jutni.
-Csak neked.-húzott magához Harry, majd megcsókolt.
-Vannak még meglepetések?-kérdeztem.
-Az maradjon az én titkom.-kacsintott rám.
Majd teljesen hirtelen felkapott és a medence felé futott velem.
-Tegyél le!-kiabáltam nevetve.
-Mély levegő!-utasított.
Befogtam az orrom, mély levegőt vettem és puff, beleugrott a vízbe. Na ennyit arról, hogy nem lesz vizes a hajam. Amint feljöttem a víz alól Harry elkezdett fröcskölni. Úgy hülyéskedtünk a medencében, mint két kis gyerek. de élveztem, hogy vele is teljesen önmagam lehetek. Fél óra múlva hoztak nekünk egy üveg pezsgőt, meg csokiba mártott epret. Az egész este nagyon tetszett, romantikus volt. Miután fél kettő volt, jobbnak láttuk ha felmegyünk a szobánkba. Mivel Harry bevedelte a maradék pezsgőt, meg még megittunk két koktél a bárba, egyszerűen bedőlt az ágyba és perceken belül el is aludt. Én jót nevettem az egészen. Kicsit sem voltam még álmos, így eszembe jutott, hogy írhatnék a naplómba. Az utolsó bejegyzés azon a napon reggel volt, amikor minden elkezdődött. Hát viszonylag elég régen, azóta rengeteg dolgot másképp látok, és nagyon sok minden meg is változott.

"Kedves naplóm!
Elég rég írtam, de most kedvet kaptam, hogy megosszam a gondolataimat, érzéseimet. Semmiképpen nem szeretném elfelejteni azokat a dolgokat, amit egy bizonyos személy hoz ki belőlem. Amióta nem írtam, az életem fenekestől felfordult. Jó értelemben. Greg elvesztése után sikerült találnom egy olyan embert aki olyan dolgokat érzéseket hoz ki belőlem, ami számomra új, és nagyon érdekes. Sosem gondoltam volna, hogy lesz az életemben, még egy ilyen fontos személy. Egy teljes hónapja együtt vagyunk, teljes boldogságban. Jelenleg Párizsban vagyunk, ő édesen szuszog itt mellettem, hajnali kettő van. Az ablakból belátni egész Párizst, ahogy a fények villognak.
Ő Harry Styles a híres fiú banda egyik énekese. Sokan beképzeltnek, nagyképűnek és önelégültnek vélik. De ha megismeri az ember rájön, hogy egy teljesen érző ember, és annyira tud szeretni, hogy az hihetetlen. Szeretem benne, hogy amint meghallom a hangját, bármilyen szomorú is vagyok egyszerre fel tud vidítani. Szeretem amikor csak úgy odahúz magához, amikor a csókjától végigfut a hideg a hátamon, amikor megpuszil a nyakamon. Szeretem a mély zöld szemét, a gödröcskéit az arcán, a haját. Szeretem, hogy egyszerre édes, szenvedélyes és vad is." -Itt megakadt a toll a kezemben. "Viszont, most már álmos vagyok, mindjárt lecsukódik a szemem.. viszlát. xx"
Becsuktam a naplóm és visszaraktam a bőröndöm eldugott zsebébe. Befeküdtem az ágyba, szerencsére hatalmas volt, így az elterült Harry mellett is kényelmesen álomra hajthattam a fejem.

Másnap reggel Harry ébresztett, méghozzá úgy hogy simogatott. Miután kinyitottam a szemem megcsókolt.
-Szép reggelt, szépség.-súgta a fülembe.
-Ennél szebb már nem is lehetne.-pusziltam meg az orrát.
-Nyolc óra van, mit szólnál , ha ma lent reggeliznénk?-kérdezte.
-Én benne vagyok!-egyeztem bele.
Fél kilencre elkészültünk. Egy farmert egy vaj színű blúzt meg egy telitalpú szandált vettem fel. A hajamat magas copfba fogtam össze. Harry egy fekete farmert meg egy fehér gombos V nyakú felsőt vett fel a conversevel.  Reggel szépen sütött a nap így nem az étteremben hanem a teraszon reggeliztünk. Egy nutellás kenyeret ettem, egy pohár narancslével. Harry is narancs levet, csak ő sonkás sajtos tojás rántottát kért mellé. Körülbelül tízkor végeztünk, és mivel a hotelnek volt egy golfpályája ma úgy döntöttünk oda megyünk.
Átöltöztünk olyan "golfos" cuccba. Szerencsére Harry tudta hogyan kell játszani, mert szokott járni Londonban is. Én is voltam már, de mindig unalmasnak bizonyult. De úgy álltam hozzá, hogy Harryvel úgyis izgalmas lesz. Jól is gondoltam, kibéreltünk egy golf kocsit és körbementünk az egész pályán.
Ameddig Harry játszott én csináltam róla pár képet, aztán ragaszkodott hozzá, hogy én is kipróbáljam. Beállított abba a megfelelő pozícióba, mögém állt és megfogta a kezemmel együtt az ütőt. És sikerült begurítani a golyót. Persze a segítsége nélkül biztos bénáztam volna. Délután négy körül bementünk "ebédelni". Aztán elmentünk egyet fürdeni, ami nagyon jól esett.

Másnap reggel erős has fájásra ébredtem. Nem akartam elhinni, hogy pont most jön meg. Összegömbölyödtem és a fejemet a párnába fúrtam. Harry gondolom nem tudta mi a bajom, kicsit megijedt.
-Jól vagy?-kérdezte aggódó hangon.
-Persze, csak női gondok.-mondtam.
-Értem, akkor intézkedek, egy pillanat.-puszilta meg a fejem, aztán kiviharzott a szobából.
Fogalmam nem volt arról, hogy hova mehetett, de tényleg csak pár percre tűnt el. És amikor visszajött egy fehér táska volt nála.
-Na itt is az elsősegély.-lóbálta a táskát.
A táska tele volt csokival, meg egy doboz tamponnal.
-Életmentő vagy.-nevettem.
Két napig az ágyban feküdtünk, Harry a reggelit az ebédet, de még a vacsorát is felhozatta, hogy ne keljen kikelnem az ágyból. Ezenkívül végig a hasamat puszilgatta, hogy jobb legyen nekem, meg csokival tömött.
Az ötödik nap reggelére elmúlt a has fájásom, végre. Épp a fürdőben készülődtem, mert várost nézni indultunk, mikor hallottam , hogy cseng a telefonom. Harry felvette.
-Igen?-szólt bele.
Már másodperc csend után egy puffanást hallottam, mire kijöttem a fürdőből. Harry eltorzult arccal találtam magam szemben.
-Tudtam, sejtettem. Pedig én elhittem neked, és tessék.-üvöltözött velem. Majd megfordult és kirohant a szobából, fa képnél hagyva. Nem értettem egy szót sem, így felkaptam a cipőmet és futottam utána. de már sehol sem láttam, könnyeimmel küszködve jobbnak láttam, ha visszamegyek a hotel szobába. Amint beértem elkezdem ömleni a könnyeim. Nem értem, miért kaptam ezt, legalább beszéltük volna meg. Egyik pillanatról a másikra összeomlik minden. A telefonom után kaptam, kíváncsi voltam ki hívott, és mit mondott. Leültem az ágyra és a hívás listára mentem. Mindenre számítottam csak erre nem..

FIGYELEM!! 10KOMI ÉS +6 RENDSZERES OLVASÓ UTÁN HOZOM A KÖVETKEZŐ RÉSZT! mindenkinek jó olvasást :)) xxx






11 megjegyzés: