2013. január 9., szerda

Második díj.


Köszönöm szépen Noncs-nak / http://1d-ifellinlove.blogspot.hu/ / a díjat.
Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Írj 11 kérdést.
4. Küldd tovább 11 embernek.

1. Írj magadról 11 dolgot 
-17 éves vagyok 11.osztályos tanuló.
-Barna hajam és barna szemem van
-fogszabályzós vagyok
-utálom a kígyókat
-imádom a one directiont
-voltam már sum41 koncerten
-imádom a gyűrűket
-szeretnék megtanulni gitározni
-kedvenc filmem a Remeber Me
-Alkonyat fan vagyok
-apukám Kossuth Lajos

2.Válaszolj 11 kérdésre!
1.Mióta blogolsz?- 12 éves korom óta volt már számos blogom/oldalam. Szóval az óta nyomom az ipart.
2.Mi vezetett oda, hogy elkezdj blogolni?- Számos 1D-s blogot olvastam, én is kedvet kaptam hozzá.
3.Ki számodra a legfontosabb ember a világon?- anyukám.
4.Kedvenc könyved?- Vörös mint a vér, fehér mint a tej.
5.Kedvenc időtöltésed?- legszívesebben a történetet írom, fényképezek, zenét hallgatok, olvasok.
6.Mi inspirál az írásban?- az olvasóim, és a 1D-s fiúk.
7.Zenével vagy anélkül írod a fejezeteket?- Mindig Ed Sheerant hallgatok.
8.Mit gondolsz magadról?- bolond vagyok, életvidám.
9.Mit csinálsz szilveszterkor?- a barátaimmal voltam, házibuliban.
10.Várod már a karácsonyt?- nagyon vártam a karácsonyt.
11.Mit kértél karácsonyra?-telefon, ruha, pénz.

3.Írj 11 kérdést!
1.Hány éves korodban nyitottad az első blogod?
2.Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
3.Kedvenc blogod?
4.Kedvenc idézeted?
5.Mi a véleményed a mai fiatalokról?
6.Mennyi idő alatt írsz meg egy-egy részt?
7.Mi inspirál a blogírásban?
8.Véleményed magadról?
9.Használsz képszerkesztőt?
10.Melyik közösségi oldalakat használsz naponta?
11.Melyik fontosabb szeretni vagy szeretve lenni?

4.Küldd tovább 11 embernek!
~ Lullaby
~ xxorsixx
~ *Viviii*
~ Flower Mathilde 
~ 1Dlovers
~ LittleGirl
~ Bi
~ Barbara
~ Laura
~ Sári
~ Kiwy

xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése