2012. augusztus 17., péntek

3. Ismert ismeretlen.

http://www.youtube.com/watch?v=_bEHipb2SNw
nagy szerepe van ebben a részben hallgasd :)

-A nevem.. Harry Styles.-aranyos mosoly. -Azt hittem, hogy ismersz.-nézett furcsán.
-Öh, mégis honnan kéne ismerjelek?-erősen gondolkoztam, talán beugrik majd valami, de nem.
-Ó azt hittem te is rajongónk vagy.
-Rajongótok?-csodálkoztam.
-Tudod a One Direction egyik tagja vagyok.-nézett furcsán.Majd előhúzott egy kis képet a tárcájából, amin 5 srác volt.- Ő itt Zayn, Niall, Liam, és Louis.-sorolta
-Várj, nem ti voltatok a brit X-Factorban?-néztem csodálkozva
-De bizony, azok mi voltunk, mégis dereng valami?
-Igen.
-Azért vagyunk most L.A.-ben mert ma este itt koncertezünk, ez a turnénk 12 állomása.-magyarázta.
-Jézusom, hogy lehettem ilyen buta, valahonnan ismerős voltál. De tudod én nem vagyok az a tipikus kis amerikai kis csaj, aki meglát és már rohan is oda. Nem követem a mostani zeneipar. Szóval ezért nem ismertelek meg. -hadartam
-Nem probléma, hidd el jó végre olyan emberrel beszélgetni akivel ilyen jól érzem magam, És nem szakad be tőle a dobhártyám.-kuncogott.
-Megnyugodhatsz, nem azért vagyok veled, hogy "hűű ismert ember" , fel sem ismertelek, hanem mert jól érzem magam veled.-hupsz kicsúszott.
-Én is nagyon megkedveltelek.-mosolygott.
Jaj ő is kedvel. Na jó visszafogom magam. Most még jobban el kezdett érdekelni.
-De most már be kell mennem, a dadáim már biztos keresni fognak.-törtem meg a pillanatot.
-Rendben, persze, akkor majd még látjuk egymást. Mit szólnál, ha holnap 11-kor a parkban, és meg is ebédelhetnénk? Persze ha csak te is akarod.- nézett kutya pofival.
-Rendben, benne vagyok, de fagyizunk is!-mosolyogtam
-Kérése számomra parancs kisasszony.-majd szalutált.
-Akkor..?
-Akkor, holnap. Szia!-és nyomott egy puszit az arcomra.
-Szia!-elpirultam.
Gyors becsuktam az ajtót, próbáltam észrevétlenül felosonni a szobámba. Reménytelenül. Elli észrevett..
-Mégis merre mászkált Tara kisasszony? És szó nélkül?-nézett rám fenyegetően.
-Csak elszaladtam egyet a parkba.-végül is igaz.
-Értem, és ki ez a fiú aki hazakísérte?
Á szóval leskelődött is, szuper.
-A parkban ismertem meg.-mondtam.
-Ideje volt végre kezdeni valamit magával!
És igaza volt. Tényleg itt volt az idő, hogy éljem tovább az életem. Talán majd ő Harry segít, ezt mind átvészelni. Gyors felmentem a szobámba, bekapcsoltam a laptopom. Közben elmentem letusoltam, és felvettem valami itthoni göncöt. Egy pink macinacinál és egy sima fekete toppnál maradtam. Felmentem twitterre, gondoltam megnézem mi újság ott. 5 új követőm volt.:
@Harry_Styles
@Louis_Tomlinson
@NiallOffical
@Real_Liam_Payne
@zaynmalik
Gyors én is vissza követtem őket.Tehát már el is újságolta a haverjainak, hogy ma velem találkozott. De édes. És egyszer csak megláttam egy twitet.:


@TaraSwan very good day, with you! xx

Vissza is válaszoltam.


Tara Swan
 good day me too xx

Olyan melegség fogott el. Aztán gondoltam utána nézek az 5 kis fiúkának. Mégis kikkel állok szemben. Beírtam a keresőbe: "one direction".
:O így ültem a gép előtt, annyi találtat jött ki. Meg képek, mit ne mondjak mind az 5 hihetetlenül jól néz ki. Ez nem illegális? Rengeteg rajongói oldal. Gondoltam akkor meghallgatok pár számot is tőlük. Youtube-n fent is volt az egész album. Beraktam a lejátszóba, és meglepően, nagyon tetszett. Főleg egy szám: Moment. Elmondhatom, hogy ez lett a kedvencem, voltak olyan szép számok amiket kicsit meg is könnyeztem, bevallom. A végén még és is nagy rajongó leszek. Na ezen jót röhögtem..! Arra eszméltem fel, hogy Elli nyitott be a szobámba.
-Kis asszon, kész a vacsora!-szólt illedelmesen.
-Jé, már 6 óra! Milyen hamar elment a délután, négy órát ültem volna a gép előtt?-csodálkoztam.
Gyors megettem a sült csirkét és a törtkrumplit. Felmentem a szobámba. Fogat mostam. És eltettem magamat holnapra. Vagyis csak próbáltam, forgolódtam össze-vissza. Egyszerűen sehogysem sikerült elaludni. Aztán mikor végre álomba merültem, akkor is valami borzalmasat álmodtam.
*Egy réten álltam, egyedül. És Greg ordító hangját hallottam.
-Itt hagytál! Egyedül! Nem ezt vártam tőled! Utánam kellett volna jönnöd, ahogy megígérted! "mi mindig együtt maradunk". Itt vártalak lent, de te nem jöttél!-ordította
-De én kerestelek, de te sehol sem voltál!-sírtam.
Majd hirtelen megnyílt alattam a föld, és zuhanni kezdtem lefelé. Mielőtt földet értem volt, hirtelen összerándultam, erre ébredtem meg. Könnyben úsztam. Micsoda álom. Nekem nincs hozzá semmi közöm, ő vetett véget az életének, és ő hagyott itt engem. Én sosem hagytam cserben. Ideje elszakadnom tőle. Nem bírtam abba hagyni a sírást, zokogtam. Bekapcsoltam a Moments-et, és hagytam hogy a könnyeim végig csorogjon az arcomon. Csak mozdulatlanul ültem, és bámultam előre.Hagytam, hogy könnyeim eláztassanak mindent. Aztán végre álomba merültem, a 15 Moment környékén, és teljesen álom mentesen, kipihentem  magam.
9-kor ébredtem meg. Arra, hogy Elli mosolygós arccal bejön a szobámba és széthúzza a sötétítőt.
-Jó reggelt kisasszony! Hogy aludt?-kérdezte boldogan.
-Remekül, köszönöm.-közhely. De azért visszamosolyogtam.
-Reggeli az ebédlőben.-szólt.
-Már megyek is!-vágtam rá.
Belebújtam a pihe-puha köntösömbe, és a hozzá illő papucsomba. Lecammogtam, megreggeliztem. Fél 10-kor felmentem vissza a szobámba, letusoltam, feltettem egy kis sminket. Majd kiválasztottam egy kis lenge virágos ruhát, és egy hozzá illő babarózsaszín topánkát. Belenéztem a tükörbe, és már hosszú idő óta, megvoltam elégedve azzal amit láttam. Egy egészséges életvidám, 16 éves lány mosolygott vissza. Elmosolyodtam, egyszer csak csöngettek.. Már ennyi lenne az idő, és elkéstem Harry meg ide jött értem. Ezeken gondolkoztam míg lementem az ajtóhoz. Kinyitottam de nem ő volt, hanem..


Ha kíváncsi vagy az nekem csak jó :) Ha várod a kövit akkor komizz xx nekem ezt öröm olvasni :)
u.i.: sajnálom srácok, de most legközelebb csak kedden tudok írni, mert elutazunk a családdal, de addig is like->http://www.facebook.com/HungaryNeed1d

új szereplő:










Harry Styles









3 megjegyzés: