2012. szeptember 15., szombat

10. I don't thing. I feel.

Harry szemszöge*

Nem akartam hallgatózni sem semmi ilyesmi, de kihallatszott minden. Aztán nem figyeltem teljesen, és az ajtó kinyílt Elenorral találtam magam szemben. Próbáltam úgy tenni mintha csak most jöttem volna. Nem tudom mennyire sikerül. Gyors köszöntünk egymásnak aztán és be is mentem Tarahoz.

-Szia!-odamentem és nyomtam egy puszit.

Tara szemszöge*

-Mióta álltál az ajtóba?-kérdeztem tőle.
-Az előbb jöttem!-válaszolta.

-Harry, nekem ne hazudj, tudom, hogy már egy ideje ott álltál. Mit hallottál?-néztem rá kérdőn.
-Jó bevallom, egy ideje ott álltam, de nem akartam hallgatózni. Épp be akartam nyitni mikor meghallottam, hogy van bent valaki nálad. Minden kihallatszott.-válaszolta.
-Szóval mindent hallottál?-szegeztem a tekintetem a földre.

-Igen, de figyelj! Nem haragszom, megértelek.-fogta meg a kezem.
-Hidd el már egy ideje el akarom mondani, csak nem volt elég erőm hozzá.-akaratom ellenére is legördűlt egy könnycsepp.  Harry gyors letörölte, majd magához. 
-Tara, figyel. Nincs semmi baj, tudomásul veszem, hogy neked most nehéz, és teljesen megértelek, ha nem szeretnél máris egy másik kapcsolatba belekezdeni. Tudok várni, bármeddig.-fogta az arcomat a két keze közé. 
-Erről szó sincs! -vágtam rá.-Teljesen biztos vagyok abban, hogy itt az ideje, hogy tovább lépjek. Itt az ideje felejteni, ő hagyott itt, amikor én teljes szívemből szerettem. És az okát sem tudtam meg, nem hagyott maga után semmit, egy árva üzenetet sem, egy levelet, egy sms-t, egy e-mailt, semmit. Mai napig nincs ok.-mondtam.
-De azt tudd, hogy én nem erőltetek semmit. Ha neked túl gyors valami, akármi, vagy nem vagy benne biztos, csak szólj, mindenképp.-puszilta meg a homlokom.
Odahúzott magához, és a fülembe suttogta:
-Azt tudd, hogy én bármeddig várnék rád.-majd adott egy puszit a nyakamra, amitől kirázott a hideg.
Egész estig ott volt velem, mert anya telefonált olyan 1 körül, hogy nem tud bejönni hozzám, mert apának el kellett már most repülnie Londonba a házhoz segíteni. Így minden feladat rá maradt, és ki sem lát a munkából. Bevallom azért örültem neki, így az egész napomat Harryvel tölthettem, minden percet ki kell használni, mivel két teljes hétig nem lesz velem. Olyan 10 felé járt amikor elbúcsúztunk. Én gyors elmentem letusolni, én már be is dőltem az ágyba.
Reggel anya hangjára keltem, azért jött mert elintézett mindent papírt összepakolt így már mehetünk is haza. Gyors felöltöztem, annyira örültem, hogy végre otthon lehetek majd a megszokott menet szerint. Vagy mégsem..
Hazaérve olyan felfordulás fogadott, minden dobozokban, mindenhol emberek pakoltak, csomagoltak. Gyors küldtem Harrynek egy sms-t, hogy ha gondolja együtt ebédelhetünk. Jött is a válasz, hogy akkor fél1-re értem jön. Elmentünk anyával venni pár dolgot otthonra, aztán otthon segítettem én rámolni. Fél 1-kor aztán felvett Harry és elindultunk az étterembe. Jó volt végre valami ehetőt is enni. Az étterem előtt volt pár fotós, meg riporter, azzal faggattak, hogy hogy vagyok. Nem zavartak, elmondtam, hogy nagyon örülök, hogy végre kiengedtek a kórházból. Miután megkapták amit akartak odébb is álltak, és mi meg bementünk enni. 
-Egyébként ma mikor kezdődik a koncert?-kérdeztem.
-8-kor. De nekünk 6-ra oda kell menni, mert lesz egy dedikálás, meg egy intejú. Érted küldök egy kocsit 6-ra rendben?-nyúlj a telefonjáért, és tárcsázott egy számot. Gondolom a kocsi miatt.
-Rendben.-válaszoltam.
Megbeszélte, hogy akkor 6-ra küldenek elénk egy kocsit, ami majd elvisz a helyszínre. Ebéd közben odajött pár rajongó képért, meg autogrammért, voltak páran akik velem is akartak. Hát belementem.
-Szokj hozzá.-kacsintott Harry.
-Azt teljesen értem, hogy veled képet akarnak csinálni, ki ne akarnak.., de hogy velem?-néztem rá kérdőn.
-Sok lánynak példaképe vagy.-mondta.
-Példaképe?-néztem még nagyobbat.

-Persze, nem szálltál el a hírnétől, ugyan olyan maradtál mint azelőtt. Példaképnek tekintenek.-magyarázta.
-Hidd el akkor is ugyanígy lennék veled, ha csak egy szomszéd srác lennél, nem a hírnév érdekel, vagy a pénz.-pusziltam meg.
Olyan fél 3 körül elhagytuk az éttermet, lerakott otthon és adott egy "ma még látjuk egymást" csókot. Beszaladtam a házba, anya épp egy munkással ordibált, hogy óvatosan tegye le az a dobozt, mert törékeny van benne. Teljesen bolondok háza van itthon, de már csak 4 nap. Hihetetlen, hogy 4 nap múlva teljesen új élet vár rám a tengeren túl. Új iskola, új esély, új ház, új élet.
Olyan 4 körül felmentem a szobámba, mert nem bírtam ezt a nagy összevisszaságot. Akkor is nagy a felfordulás amikor az országon belül költözik az ember, nem amikor egy másik kontinensre. Bele sem merek gondolni, mi lesz még itt az elkövetkezendő napokban. A szobám teljesen úgy volt ahogy aznap este hagytam, mivel itt minden marad, csak a ruháim, meg a személyes tárgyaim jönnek, nekem csak azokat kell összepakolni. Az ágyam az író asztalom, a szekrényeim maradnak. A legtöbb ruhámat már elrakták bőröndbe , de  szerencsére találtam valamit amibe elmehetek este a koncertre. Nem akartam kiöltözni annyira, hisz csak egy koncertre megyek, nem egy díjátadóra. 
e mellett döntöttem:
Megmostam a hajam, kivasaltam, és csak úgy simán a vállamra engedtem. A körmömet test színűre festettem, egy kicsit erősebben kihúztam a szemem és fél hétre kész is lettem. Lent még mindig bolondok háza volt. Épp a képeket csomagolták a nappaliban mikor dudáltak, gyors felfutottam még a táskámért, aztán indultam is.-Anya! Megjött az autó, indulok. Nem kell megvárni, viszek kulcsot.-adtam neki gyors egy puszit
-Vigyázz magadra, és bármi van hívj.-válaszolta.
Gyors kirohantam a kocsihoz, bepattantam, és már indultunk is. 20 perc múlva a helyszínen is voltunk, begördült a sötétített kocsi a VIP kapun. Bevezettek hátra egy eldugott szobába, ahol épp interjút adtak. Amikor meglátott Harry így nézett rám:Én csak megráztam a fejem, aztán a nő rólam kezdett kérdezősködni.
-Ha jól tudom Harrynek is van már barátnője?-kérdezte.
-Nagyon jól van informálva.-röhögött Loui.
-Igen, Taraval nagyon jól megvagyunk, megtaláltam benne mindent amit csak kerestem. Komolyan gondolom ezt a kapcsolatot, nem egy futó kalandként fogom fel. És most leszegezem, akármennyi gyűlölködő üzenetet is kap, én csak annál jobban szeretem.-mosolyodott el.
-Jaj micsoda édes vagy Harry.-mondta  a nő kis iróniával.-Ha jól tudom hírbe hozták az előbb említett Tarat Niallel is!?-nyújtotta a mikrofont Niallnek.
-Tara az egyik legjobb barátom, és nagyon jól tudom, hogy Harryt szereti, mindennél jobban. Mi csakis barátok vagyunk, igaz nem ismerjük egymást olyan rég óta, de mind a ketten úgy érezzük mintha 1000 éve ismernénk egymást.-zárta le a témát Niall.
-Köszönöm, hogy időt szakítottatok rám, jó koncertet.-mondta a nő.
Amint lekapcsoltak minden kamerát és elhagyta mindenki a termet, oda jött hozzám Harry .
-Gyönyörű vagy.-suttogta a fülembe.Kicsit elpirultam, majd magamhoz szorítottam. 
1000 felé kellett futniuk. Sminkes, fodrász, stylist. Nem volt sok időm vele beszélni, sok szerencsét kívántam neki, aztán a biztonságiak El-el, és Dani-val együtt egy számunkra elkülönített helyre vezettek minket, ahonnan nézhetjük a koncertet. 15 perc késéssel, de végül elkezdődött a koncert.
A Forever young-al kezdtek, aztán jött a more than this, a gotte be you, a one thing és a WMYB. Visszatapsolták őket így még elénekelték a NaNaNa-t és az I Want-ot. 
11-kor beültünk a kocsiba, mert Harry ragaszkodott hozzá, hogy saját maga vigyen haza. 
-Na hogy tetszett a koncert?-nézett rám.
-Nem hittem, hogy ilyen jó élmény lesz, ne értsd félre, de legtöbb előadó, felmegy a színpadra, elénekli a számait, és lejön. De ti bevontátok a közönséget és teljes erőbedobással ott voltatok a színpadon.-nyomtam egy puszit az arcára, majd beindította a motort.
-Próbálunk a legjobbak lenni, és megadni a rajongóknak a legjobban, hisz nélkülük nem lennénk sehol.-mondta.
-Meddig lesztek L.A.-ben?-kérdeztem.
-Sajnos szombat este megyünk Las Wegasba, ott is lesz két koncert, majdjövő héten pedig repülünk NewYorkba. Két hét alatt 8 koncert lesz. És végül lezárul a turné. -mondta.
-Szóval akkor már csak 2 napunk maradt?-néztem a földre.
-Minden nap felhívlak, igen az időeltolódás miatt kicsit nehéz lesz, de ha kell az éjszaka közepén is felhívlak, meg ott a skype is.Hamar elmegy az a két hét meglátod, utána pedig egy hét Párizs, csak mi ketten.-húzott oda magához.
Akaratom ellenére is kigördült egy könnycsepp. Most, hogy így végre megint önmagamra találtam mellette, megint el kell búcsúznunk, jó nem örökre, de akkor is. Miért nem lehet minden olyan egyszerű? Olyan fél 12-ig ott álltunk a kocsi felhajtón, aztán elbúcsúztunk. A következő két napot végig egymással töltjük majd. Kiszálltam a kocsiból, kellemes meleg volt, megvártam míg elhajt aztán előkerestem a kulcsomat, és amilyen halkan csak tudtam benyitottam, a ház csendes volt. Felosontam a szobámba ledobtam magamról a ruhát, beálltam a tusoló alá, megengedtem a csapot, és hagytam hogy átjárja a melegség a testem. Belebújtam a pizsamámba aztán gyors be is dőltem az ágyamba, hamar elaludtam.
Reggel teljesen kipihenten fél 11-kor keltem. Csodálkoztam is, hogy hogyan tudtam ilyen sokáig aludni. Lementem megreggeliztem, aztán gyors felmentem a szobámba felöltöztem, és szerencsére rápillantottam a telefonomra, mert kaptam egy sms-t Harrytől:
"jó reggelt királylány,
gondoltam ma elviszlek vásárolni, mert gondolom nincs semmi melegebb ruhád, de Londonba elkel az ilyesmi. 3-ra érted megyek xx"
És igaza volt, nem volt egy árva meleg holmim sem, Los Angelesben sosem kell az ilyesmi, mindig vagyis többnyire hét ágra süt a nap. A legalacsonyabb 15 fok körül szokott lenni, ilyenkor meg elég egy vékonyabb pulcsi is. Szóval válaszoltam neki:
"Benne vagyok! Várlak xx" 
Mivel még csak 12 óra volt lementem segíteni anyának, összepakolni a cuccokat. Gyorsan eltelt az idő fél háromkor felmentem a szobámba összekészülni. Felvettem egy rövid rózsaszín nadrágot, és egy sima egyszerű fehér toppot. Begöndörítettem a hajamat, és a vállamra engedtem. Épp a pénztárcámat kerestem amikor csöngettek. Gyors előkerítettem, és le is mentem a nappaliba, ahol épp anya és Harry beszélgettek.
-Szia!-mentem oda és megöleltem jó szorosan.
-Szia!-nyomott egy puszit a homlokomra.

-Na gyerekek, nem is zavarlak titeket, jó vásárlást.-mondta anya.
-Szia.8 körül jövök-mondtam neki.
-Viszont látásra Mrs. Swan.-köszönt illedelmesen Harry.
Kinyitotta nekem a Range Rover ajtaját, aztán ő is beült. Benyomta a rádiót és már indultunk is a legközelebbi bevásárló központba. A parkolóban megrohamozott minket pár rajongó, de amint megkapták a képüket, és az aláírást már odébb is álltak. Először bementünk a H&m-be ahol találtam is pár farmert, meg egy kér meleg sálat, és sapkát. 
-Hagyd fizetem.-szólt oda Harry mikor a pénztárcám után kutakodtam.
-Dehogy, nem engedem.-vágtam rá.
-Én hívtalak el, én fizetek.-nyújtotta oda a bankkártyáját.
Hagytam neki, bár nem szorultam rá. A következő bolt a Forever 21 volt, ami a kedvenc boltom, így jó sok időt töltöttünk ott. A sapkáknál leragadtunk, mindent felpróbáltunk, de végül mind a ketten választottunk egy ugyanolyan macis sapkát. Tiszta édes volt. És Harry segített kiválasztani egy téli kabátot is, egy vajszínű elől gombolós darabnál maradtunk. Itt is ő fizetett. Megszomjaztunk, így ittunk egy Shaket a Starbucksban. Annyit ölelgettem meg puszilgattam amennyit csak bírtam, szegény a végén már nem kapott levegőt, de két hétig el kell raktároznom ezeket a pillanatokat, mert távol leszünk egymástól. Még benéztünk egy ékszerboltba ahol kivételesen én fizettem. Találtam pár szét nyakláncot, meg két szegecses gyűrűt, imádom a gyűrűket. 6 körül végül elhagytuk a bevásárló központot, betettük a táskákat a csomagtartóba, és elindultunk a házukba. Minenki ott volt aki számított, és végre Perriet is megismertem, Kicsit alacsonyabb mint én, szőke vállig érő haja van, egy bandában énekel, ezért nem ért rá az elmúlt hetekben. Olyan sokat nevettünk, hogy a nap végére teljesen megfájdult a hasam . Nyolc körül hazavitt Harry, segített felcipelni a táskákat, majd kaptam egy "holnap látjuk egymást" csókot, ami bevallom a kedvencem.
Lefürödtem és bemásztam az ágyba, mit sem sejtve a holnapi dolgokról..

xoxo, komizz ha várod a kövi részt! 10 komi után hozom :)

addig is katt és lájk:
http://www.facebook.com/HungaryNeed1d

14 megjegyzés:

  1. Nyagyon jóó a blogod , élvezet olvasni :D Örülnék ha nekem is ilyen jól menne :) Siess a kövivel :DD

    VálaszTörlés
  2. Imádtam <33 Alig várom a következőt :)) xoxo

    VálaszTörlés
  3. Lécciii siess a következő részel...már nagyon várom .. :))

    VálaszTörlés
  4. imádtam ezt a részt is!! remélem hamarosan hozod a kövit :D nem lehetne lecsökkenteni 5 komihatárra? mert már nagyon várom >.< xoxo Loryn

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon köszönöm :) örülök, hogy tetszik :) sajnos 10 komi után hozom :) de már csak 3 kell :) xx

      Törlés
  5. Muszáj a következő részt hoznod, MOST! :DD Nagyon imádom az blogodat, tegnap találtam rá, és egyből elolvastam az egészet. :)) Kérlek, folytasd!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj nagyon aranyos vagy :) köszönöm szépen.:) örülök hogy tetszik, ennyi embernek tetszik és hogy örömet tudok okozni nektek ennek :)
      ígérem amint meg lesz a 10. komment, már teszem is a következőt :)
      xx

      Törlés
  6. az enyém is számít?: DDDD
    tudod, hogy szeretlek, de azért utálak mert nem mutatod meg a kövi részt amiben én is benn leszek.:(( utálom a meglepetéseket.<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen számíít Csilla :)
      így már csak kettő :)
      xx

      Törlés
  7. Fú nagyon jó lett... Imádom... Gyorsan a kövit :))

    VálaszTörlés
  8. Na megvan a 10 Jöhet a köövetkező!! :DD

    VálaszTörlés